You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - אורי עזו צהוב לחמש עונות נוספות
ממשיכים לדרך ארוכה יחד. אורי עזו במעמד החתימה (צילום: מדיה מכבי ת"א)

נוער - אורי עזו צהוב לחמש עונות נוספות

שחקן הכנף המוכשר, שכבש 6 שערים העונה, חתם על חוזה לחמש עונות נוספות מעבר לעונה זו. בעונה הבאה יחל קריירת בוגרים

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מכבי ת"א סוגרת עונה שניה ברציפות של אכזבה, עונה שבה הקבוצה אינה חלק ממאבק האליפות. עם זאת, במועדון התל אביבי מוצאים לנכון גם להחתים שחקנים לטווח ארוך. היום הודיעה הנהלת המועדון על החתמתו לחמש עונות נוספות של שחקן הכנף, אורי עזו, שכבש 5 שערי ליגה ועוד שער אחד במשחקי הגביע, זאת לאחר שבעונה שעברה כבש שני שערים במדי הקבוצה.

אורי עזו, שחקן הכנף של מכבי ת"א, הוא ללא ספק מזה הרבה שנים אחד מהשחקנים המדוברים ביותר מקרב ילידי 2005. השחקן המוכשר, שהוא גם האחיין של כדורגלני העבר, אופיר ואסף עזו, עשה בגיל צעיר מאוד מעבר חד מהבית שבבית שמש ועד לקבוצת טרום א' של שלוחת "קצף" של מכבי חיפה. בשנתון ילדים ג' עבר לשלוחת הדרום של מכבי ת"א, אך לאחר מכן חזר לשלוחת "קצף" של מכבי חיפה ובמשך שלוש עונות שיחק במקביל בשני שנתונים (2005,2004). בשנתון נערים ב' עבר למכבי פ"ת ושיחק במקביל גם בקבוצת נערים א', אך בשנתון נערים א' עבר למכבי ת"א וסיים עונה עם 10 שערים ומהם שער אחד במדי קבוצת הנוער.

אורי עזו רשם הופעות בשלוש נבחרות: 3 הופעות במדי נבחרת נערים ג' בטורניר הפיתוח של אופ"א, 3 הופעות במדי נבחרת נערים א' - באחת מהן כבש שער במשחק ידידות מול הונגריה (1:2 לישראל) ובנוסף רשם 8 הופעות במדי נבחרת נוער א' - שתיים מהן במשחקי שלב העילית של אליפות אירופה בחודש שעבר.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש  לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון 


שתפו אותנו